Jdi na obsah Jdi na menu
 


Distanční výuka 1. ročník

Domácí úkoly pátek 9. dubna 2021

Připomínám, že dnešní on-line hodina je zrušena!

Písanka str. 30 – nejdříve si písmeno „ž“ natrénujte na tabulce (je to stejné jako „z“, jen přidáte „háček“), pak si na stránce vše přečtěte a pište písmena, slabiky a slova do konce řádků (tolik, kolik se vám toho na řádek vleze).

Pracovní sešit str. 37 – celou stranu – nejdříve si přečtěte barevné sloupce slov, pak vyluštěte křížovku (slova do křížovky najdete právě v barevných sloupcích). Vyluštěnou tajenku doplňte do článku „Honzíkův pejsek“ – tento článek si potom přečtěte.

 

Přeji hodně zdaru a těším se na pěkně vypracované úkoly. Děkuji Vám všem za spolupráci a už se na Vaše děti těším v pondělí ve škole.

G.P.

 

Vážení rodiče,

protože jsme se teprve dnes po obědě dozvěděli, že žáci do školy v pondělí 12. dubna skutečně nastoupí, je potřeba vše ve škole nachystat a připravit.
Z tohoto důvodu ruším páteční on-line výuku žáků 1. ročníku. Ráno budou prvňákům pouze zaslány úkoly na splnění jako obvykle.
Co nejdřív napíšeme v e-mailu i na stránky školy podrobné informace k nástupu žáků do školy.
G. Pavelková

 

Domácí úkoly čtvrtek 18. března 2021

Písanka str. 29 – nejdříve si písmeno „Č“ natrénujte na tabulku, pak si vše přečtěte a pište písmena a slova do konce řádků (tolik, kolik se dětem na řádek vleze). Na poslední řádek žáci napíší větu – nezapomeňte na tečku za větou.

Pracovní sešit ke slabikáři str. 35 – „úkol tulipán– přečtěte si slova ve sloupcích

Pracovní sešit ke slabikáři str. 35 – „úkol balónek“ – přečtěte si článek a doplňte na řádek vhodné slovo z nabídky – psacím písmem!!! (zlobí)

Pracovní sešit ke slabikáři str. 35 – „úkol puzzle“k prvnímu slovu vyberte z následujících dvou slov v řádku to, které se s ním rýmuje, a vybarvěte ho stejnou barvou

 

Přeji hodně zdaru a těším se na pěkně vypracované úkoly.

G.P.

 

 

Domácí úkoly středa 7. dubna 2021

Písanka str. 28 – nejdříve si písmeno „č“ natrénujte na tabulce (je to stejné jako „c“, jen přidáte „háček“), pak si na stránce vše přečtěte a pište písmena, slabiky a slova do konce řádků (tolik, kolik se vám toho na řádek vleze).

 

Slabikář str. 63 - přečíst domeček se slabikami a barevný sloupec slov - 2x.

Slabikář str. 63 - "úkol otazník" - pastelkou vymaluj  obdélník se slovem, které označuje obrázek.

 

Přeji hodně zdaru a těším se na pěkně vypracované úkoly (a omlouvám se za pozdní vložení!!!)

G.P.

 

 

Domácí úkoly úterý 6. dubna 2021

Písanka str. 27 – písmeno „B“ si nejdříve zkuste na tabulku, vyzkoušejte i slabiky. Pak si vše přečtěte a písmena, slova a slabiky pište do konce řádků.

Pracovní sešit ke slabikáři str. 33 „úkol tulipán“ – přečtěte slova v barevných sloupcích. Vyberte si 2 slova v každém sloupci a poskládejte je z písmen, další 2 slova z každého sloupce nadiktujte dětem, aby je napsaly na tabulku.

„úkol tenisový míč“obrázky pojmenuj a najdi slova v předchozím cvičení – pak vybarvi červeně písmeno, které je vedle barevného slova vpravo. Až budete mít vybarvená všechna písmena, jděte po sloupcích a postupně vpisujte jednotlivá písmena do tajenky ve spodním cvičení („úkol balonek“)

„úkol balónek“ – článek si přečtěte.

Vystřihněte, prosím, další písmena – Č, č, Ž, ž.

Přeji hodně zdaru a těším se na pěkně vypracované úkoly i na středeční on-line hodinu.

G.P.

 

 

Domácí úkoly středa 31. března 2021

Písanka str. 26 – Nejdříve si vše přečtěte a pište slabiky i slova do konce řádků (tolik, kolik se mi toho tam vleze, slova ideálně 2x – slova zbytečně neroztahujte!!!, písmena na posledním řádku aspoň 2x).

Slabikář str. 60 – „úkol 3 pastelky“ – v tabulce vybarvěte všechna písmena „b“ červenou pastelkou, všechna písmena „d“ modrou pastelkou, všechna písmena „p“ zelenou pastelkou. Buďte pozorní a pečliví!!!

Slabikář str. 60 – „zelená pastelka“ – nakreslete do prázdného obdélníčku jarní květinu (sněženka, bledule, petrklíč, podběl,….

Přeji hodně zdaru a těším se na pěkně vypracované úkoly.

Prosím všechny, kdo mi ještě neposlali namalovaná vajíčka vašich dětí, aby tak učinili do dnešního dne 20:00 hod.

G.P.

 

 

Domácí úkoly úterý 30. března 2021

Písanka str. 25 – písmeno „b“ si nejdříve zkuste na tabulku, vyzkoušejte i slabiky. Pak si vše přečtěte a písmena, slova a slabiky pište do konce řádků.

Slabikář str. 59přečíst  domeček se slabikami a barevný sloupec slov

„úkol otazník“ – vyluštěte hádanky a slova složte z písmen

„úkol sova“ – na stuze od sebe svislými čarami oddělte jména dětí

„úkol tužka“ – doplňte tiskacími písmeny slova (KABÁTEK, BERÁNEK, BUBÍNEK)

„úkol modrý trojúhelník“ – věty a správné konce vět podtrhni stejnou barvou.

Slabikář str. 60 – „úkol papoušek“ – na středeční on-line hodinu se naučte jednoduchou jarní básničku (Táta včera na venku….)

Na procvičení jsem dětem připravila Kahoot (procvičování na počítači, notebooku nebo chytrém mobilním telefonu) –děti se podívají na obrázek a musí vybrat ze 4 slov to, které odpovídá obrázku.

Návod: 1. Klikněte na odkaz (objeví se vám fialová stránka)

2. Do kolonky „your nickname“ napište jméno dítěte

3. Stiskněte „go“ a hra začíná (dítě se podívá na obrázek) a vybírá ze 4 slov, podle toho, které odpovídá obrázku – na správné slovo klikne

4. Po výběru slov se dítěte přičtou body, stiskněte „next“ (další) a objeví se vám další obrázek (obrázků je celkem 20)

Toto procvičování můžeš udělat víckrát, ale vždy musíš napsat jinou podobu svého jména.

Kahoot najdete - ZDE

Přeji hodně zdaru a těším se na pěkně vypracované úkoly.

G.P.

 

 

Domácí úkoly pondělí 29. března 2021

Písanka str. 24 – nejdříve si vše přečtěte a pište slova do konce řádků (tolik, kolik se mi toho na řádek vleze.

Při on-line hodině budeme probírat nové písmeno „B“ – úkoly na čtení budou proto zadány až po pondělní on-line hodině.

Výtvarná výchova

Z výkresu formátu A4 vystřihněte velké vajíčko a vyzdobte jej libovolným způsobem (můžete použít pastelky, voskovky, barvy, pastely,….)

Namalované vajíčko vyfoťte a pošlete do středy 20.00 hod. na můj e-mail. Příští týden si všechna vaše vajíčka ukážeme a představíme.

 

Čtvrtek 1. dubna – pondělí 5. dubna 2021 – VELIKONOČNÍ PRÁZDNINY

 

Přeji hodně zdaru a těším se na pěkně vypracované úkoly, zvláště pak na krásná malovaná vajíčka.

G.P.

 

Domácí úkoly pátek 26. března 2021

Písanka str. 22 – nejdříve si vše přečtěte a pište jména do konce řádků (tolik, kolik se mi toho tam vleze – jména ideálně dvakrát (Tom i 3x) Věty napište jen 1x.

Pracovní sešit ke slabikáři – str. 30 – v sedmém sloupci – 6 slov si vyberte a poskládejte si je z písmenek.

Pracovní sešit ke slabikáři – str. 31 – úkol „červené pero“Napište daná slova psacím písmem na řádek. Pak je vyhledejte v tabulce na str. 30 a vybarvěte je podle barvy pastelky před slovem. Hledání slov v plánku není jednoduché – přesto zkuste nechat děti, aby nejdříve samy hledaly:  řekněte si, která 2 první písmena jsou na začátku slova a pak jedete prstem systematicky po řádcích a hledáte daný začátek slova, až slovo najdete.

!!! O víkendu prosím ještě napište v písance stranu 23každé slovo stačí napsat jen 1x (je to opis) Pokud se slovo dítěti nepovede, ať slovo napíše ještě jednou.

Přeji hodně zdaru a těším se na pěkně vypracované úkoly.

Prosím všechny, kteří mi ještě neposlali úkoly dětí, aby to udělali co nejdříve. Přeji vám všem pěkný víkend a děkuji všem za spolupráci!

G.P.

 

 

 

Domácí úkoly čtvrtek 25. března 2021

Písanka str. 21 – písmeno „T“ si nejdříve natrénujte na tabulku, pak si vše přečtěte a pište písmena i slabiky  do konce řádků (tolik, kolik se mi toho tam vleze).

Slabikář str. 57 – „úkol zvonek“ - naučit se zpaměti říkadlo „Jede, jede vlak,….“ – na páteční on-line hodinu.

Pracovní sešit ke slabikáři – str. 30 – přečtěte slova v pátém a šestém sloupci – 6 slov si vyberte a poskládejte si je z písmenek, 6 dalších slov si napište na tabulku.

Pracovní sešit ke slabikáři – str. 31 – úkol „puzzle“ – slova na kartičkách si přečtěte a vybarvěte stejnou barvou ta slova, která se rýmují. Pak si vezměte oranžovou pastelku, slova z prvního řádku najděte v plánku na str. 30 a políčka se slovy vybarvěte oranžově.  Slova z druhého řádku najděte v tabulce a vybarvěte hnědě. Postupujte systematicky (po řádcích), abyste na něco nezapomněli. Hledání slov v plánku není jednoduché – přesto zkuste nechat děti, aby nejdříve samy hledaly:  řekněte si, která 2 první písmena jsou na začátku slova a pak jedete prstem systematicky po řádcích a hledáte daný začátek slova, až slovo najdete.

Přeji hodně zdaru a těším se na pěkně vypracované úkoly.

G.P.